Milí příznivci a čtenáři časopisu BARTHtime

Právě čtete naše 8. vydání a tentokrát jsme ho zaměřili na novinky v našem výrobním oddělení, a to především na reklamní polepy, které pro vás zajišťujeme již více než 20 let. Díky této zkušenosti jsme se stali odborníky v oboru.

Zároveň v tomto čísle najdete i informace o online světě, na který jsme se v poslední době hodně zaměřili. Objasníme vám pojmy jako SEO, PPC nebo HOT JAR.

Na trhu fungujeme už více než 20 let. Začínali jsme jako malá firma provozující billboardy a během té doby jsme se vypracovali na velkou reklamní agenturu, která nabízí široké portfolio služeb a výrobků. 

A abychom vám více přiblížili, čemu se nyní věnujeme, tak od 1. ledna 2019 budeme měnit obchodní název z BARTH-media a.s. na BARTH Reklamka a.s.

Pokud chcete sledovat naši každodenní práci, tak lajkněte naši stránku na Facebooku BARTH Reklamka.

David Burkoň